Levering en Retour
Leveringen
Elke bestelling vanaf € 100 wordt in België gratis bij u thuis bezorgd. Voor bestellingen onder dit bedrag wordt er €7,95 in rekening gebracht. Voor onze klanten uit onze buurlanden vragen wij een vergoeding afhankelijk van het land van bestemming, voor alle andere landen gelieve ons te contacteren. Transforce en DPD is onze partner voor de levering van onze wijnen, tenzij in andere gevallen.
Bestellingen worden normaliter binnen de 10 werkdagen bezorgd. Wanneer uw bestelling niet op voorraad is, wordt er contact met u opgenomen en heeft u de volgende keuze :
- Je wacht tot het artikelen terug beschikbaar is (juiste datum wordt aangegeven)
- Je kiest voor één van de aangeboden alternatieven
- Mocht de levertijd voor jou niet acceptabel zijn, dan wordt de bestelling automatisch geannuleerd en storten wij het betaalde bedrag terug.
Zodra de bestelling door ons is verzonden, ontvang je een e-mail met daarin een code. Met deze code kun je bij DPD de zending volgen. De kosten voor het bezorgen zijn gelijk aan de kosten voor het afhalen.
Retouren
Indien de gekochte producten niet aan uw verwachtingen voldoen, mag u de ongeopende en onbeschadigde flessen binnen de 14 dagen na ontvangst zonder opgave van motief en zonder betaling van een boete binnenbrengen in ons depot en dit mits overhandiging van de begeleidende leveringsnota of factuur. Wij zullen de geretourneerde artikelen via een tegoedbon terugbetalen of omruilen. We aanvaarden in geen geval retouren van geopende flessen, tenzij het gaat om wijnen met kurksmaak.
We verbinden er ons om flessen met een kurkprobleem te vervangen op voorwaarde dat de klant de slechte fles (zo vol mogelijk) en met originele kurk terugbezorgt. Wij vervangen deze wijn met eenzelfde fles die op dat moment in verkoop is (dat kan een ander jaartal zijn). Wij betalen geen flessen terug.
In welke gevallen vervangen wij geen slechte flessen:
- Geopende flessen die toch niet proefde naar de persoonlijke verwachtingen. Enkel gesloten flessen kunnen worden geretourneerd. De klant mag uit slechts één doos maximaal 1 fles van dezelfde soort geopend hebben om te degusteren.
- Flessen wijn met een rekening/kasticket ouder dan 3 maanden.
- Onvolledige, beschadigde of vuile artikels. Teruggestuurde goederen worden alleen geaccepteerd als deze in originele staat zijn, in hun gesloten originele verpakking, zonder beschadigingen aan de fles en etiket.
Waar kan ik terecht met andere vragen over geleverde wijnen?
Is je bestelling deels of geheel stuk? Allereest onze excuses. Wat kun je doen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op info@yourwineonline.com.
Is je bestelling deels of geheel verkeerd? Allereerst onze excuses. Wij vinden dit heel vervelend omdat je waarschijnlijk hebt uitgekeken naar je bestelling en niet ontvangt waar je op hebt gerekend. Neem in dit geval onmiddellijk contact op via e-mail. Wij zorgen zo snel mogelijk voor een gepaste oplossing.
Wij zijn tijdens de kantooruren kunt u steeds emailen naar info@yourwineonline.be.